درس 1 از 0
در حال پردازش

تماس با فرد از طریق تماس سرد

امیر قضاوی ۱۴ آذر ۱۴۰۳

اهدافی را تنظیم کنید که بر معرفی و فرصتهای ملاقات شما متمرکز باشد. به جای استفاده از تماس سرد خود برای فروش ، از آن استفاده کنید تا مشخص کنید صاحب کسب و کار مشتری بالقوه است یا خیر. اهداف خود را مانند این تنظیم کنید:

برای دنبال کردن خود اسکریپتی بسازید. شما باید هر چه سریعتر توجه مشتری خود را جلب کنید ، بنابراین این نکته را می فهمید که پیش از این چه می خواهید بگویید می تواند پیام شما را مختصر و چنگ آورد. فیلمنامه شما فقط باید حدود 30 ثانیه باشد. شما نمی خواهید از متن بخوانید. فقط می خواهید راهنمای شما باشد

بسته شدن ایمیل خود را بنویسید. تعطیلات شامل کلمات یا عباراتی مانند “با احترام” ، “با احترام” و “با تشکر از شما” می باشد. چه زمانی استفاده از هر یک از این موارد به هدف ایمیل بستگی دارد.

خود را آرام کنید و سپس تماس برقرار کنید. اگر چندین چشم انداز دارید (و بیشتر از آنچه احتمالاً انجام می دهید) حداقل 2 ساعت طول بکشد تا از طریق لیست تماس خود بگذرید. در لیست شما چیزی جز لیست تماس و فیلمنامه شما نیست. شما می خواهید به مشتری بالقوه خود توجه کامل و غیرمستقیم خود را به همان روشی که می خواهید مشتری بخواهد به آنها توجه کند.